Stichting Hond & Minima
Een hondenschool speciaal voor jou!

De vrienden van Stichting Hond & Minima

Word vriend van Stichting Hond & Minima!

Wil je een goed doel steunen? Ben jij een echte dierenvriend en vind je net als wij dat iedere hond recht heeft op een liefdevolle en juiste opvoeding? Word dan vriend van onze stichting. Wij kunnen uw hulp goed gebruiken!

Iedereen kan vriend worden van onze stichting. Zowel individu, familie, team, bedrijf, enz. Het enige wat u hoeft te doen is eenmalig of jaarlijks een bedrag van 50 euro aan onze stichting te doneren.

De opbrengst wordt gebruikt voor o.a. activiteiten en/of aanschaf van materiaal, locatiekosten, vrijwilligersvergoedingen en het opleiden van hondeninstructeurs, gedragstherapeuten en bijscholing voor de hondentrainers.

Wat krijgt u terug als vriend van Stichting Hond & Minima?

• U krijgt jaarlijks een tegoedbon van 25 euro die u zelf, of iemand in uw omgeving kan gebruiken om een cursus bij ons te volgen. De enige voorwaarde is wel dat u, of degene aan wie u de tegoedbon cadeau geeft, rond moet komen van een minimum inkomen.

• U krijgt een vermelding op onze website dat u onze stichting steunt. (Voor bedrijven en dergelijke geldt bedrijfsnaam + logo)

U mag natuurlijk ook een ander bedrag doneren. Alle bedragen zijn van harte welkom. Wilt u een groter bedrag doneren dan wordt u uiteraard ook vriend van de stichting. En heeft u een lager bedrag in uw hoofd dan 50 euro, maar zou u wel uw steentje bij willen dragen? Alle beetjes helpen en we zijn u daar enorm dankbaar voor!!

Wilt u hoofdsponsor worden van de stichting, neemt u dan alstublieft contact met ons op.

Wilt u ons steunen?

U kunt het bedrag overmaken op IBAN-rekeningnummer NL60 RBRB 0205 0868 29, t.n.v. Stichting Hond en Minima. Vult u alstublieft daarnaast ook het contactformulier in zodat wij contact met u op kunnen nemen voor o.a. een vermelding op de website.